19.04.2024

Jesper Clausen er ny Group R&D Director hos Aller Aqua

Vi er glade for at kunne annoncere udnævnelsen af Jesper Clausen som vores nye Group R&D Director med virkning fra 1. marts 2024.

Med en baggrund på mere end 22 år i akvakulturbranchen, herunder en ph.d. i akvakultur og fødevaresikkerhed, bringer Jesper Clausen uvurderlig erfaring til Aller Aqua-teamet. Jesper havde rollen som Global Nutrition and Technical Support Director, før han kom til os, hvilket understreger hans ekspertise og lederskab inden for området.

Jesper Clausen skal stå i spidsen for vores førende forsknings- og udviklingsinitiativer inden for foder og tekniske løsninger til akvakultur. Hans engagement og erfaring fra branchen integrerer problemfrit forskningsresultater med praktiske anvendelser og sikrer innovative løsninger, der opfylder vores kunders skiftende behov.

Jespers vision om en holistisk tilgang til akvatisk ernæring, der sikrer rentabel produktion og en bæredygtig akvakulturtankegang, supplerer perfekt vores engagement i vidensdeling og fremme af bedste praksis i akvakulturmiljøet.

Vær med, når vi begiver os ud på denne spændende rejse med samarbejde og fremgang. Lad os vokse sammen.